Deskundige Burgerzaken, rang Bv, contractueel, (/)

Functie

Ben jij klaar om je expertise in te zetten voor een correcte, efficiënte en klantgerichte dienstverlening? We zoeken een enthousiaste deskundige Burgerzaken om ons team te versterken. Interesse?

Dan is deze vacature voor Deskundige Burgerzaken jouw kans om je talenten te ontplooien en een essentiële rol te spelen in de belangrijkste momenten (huwelijk, geboorte, verhuizing, nationaliteit…) van het leven van onze burgers.

Je komt terecht in een organisatie die steeds in beweging is en ook verwacht van zijn medewerkers dat ze meegroeien met de veranderende omgeving.

Als deskundige Burgerzaken ben je samen met je diensthoofd verantwoordelijk voor de juridische ondersteuning en advies over bevolking, vreemdelingenzaken en burgerlijke stand. Je volgt de wetgeving van het deeldon op. Je werkt nauw samen met je collega’s om de kwaliteit van de dienstverlening en een toepassing van de onderrichtingen te bekwaken.

Je draagt bij aan een performante en klantvriendelijke werking van onze dienst Burgerzaken. Je houdt het hoofd koel als je complexe dossiers behandelt en kan vlot en accuraat de regels toepassen. Samen met je leidinggevende en je collega’s werk je zowel aan dienst brede als dienst overschrijdende projecten. Je werkt zowel in front- als in backoffice.

Het papierwerk is maar één onderdeel van je job. Want als deskundige Burgerzaken sla je een brug tussen de inwoner en de dienst, zowel online als offline.

Je stimuleert de samenwerking en collegialiteit binnen de dienst en zorgt voor een optimaal beheer van dossiers en informatiedoorstroming. Je verwelkomt iedereen warm aan de balie.

Jouw profiel

· In het bezit zijn van een Bachelor diploma (of hiermee gelijkges;

· Je bent houder van een rijbewijs categorie B;

· Je hebt een grondige kennis van relevante wetgeving en procedures;

· Je hebt een proactieve houding in het bieden van oplossingen;

· Je werkt planmatig en respecteert deadlines;

· Je hebt zin voor initiatief en je bent oplossingsgericht;

· Je hebt sterke communicatieve vaardigheden of het nu aan de balie, per mail, per brief of fonisch is, je communiceert altijd op maat met de burger;

· Je bent bereid om continu bij te leren en processen te optimaliseren;

· Je gaat georganiseerd en gestructureerd te werk en hebt oog voor orde en netheid.

· Je bent bereid om avondwerk en weekendwerk te doen (loket, huwelijken, verkiezingen)

Administratieve dossiers samensen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies Personen onthalen en hun vraag identificeren Documenten coderen, klasseren en archiveren Aanbod Vaste job, voltijds (u) – Het minimum bruto maandloon bedraagt €, Maaltijdcheques van €, hospitalisatieverzekering, fietsvergoeding,.. Minimum verlofdagen (voor een volledig dienstjaar) Alle ervaring uit privé of overheid wordt maximaal meegenomen. Wil je weten wat dit voor jou concreet betekent? Aarzel dan niet om een loonsimulatie op te vragen via Het salaris wordt aangevuld met een pakket van extralegale voordelen. Een gemeente in beweging met vele interessant projecten Een job met veel variatie in het takenpakket, je wordt door de Algemeen Directeur ondersteund Opleidingsmogelijkheden – vormingsdagen werk is mogelijk. Aan alle personeelsleden die aan regelmatig en structureel - en thuiswerk doen, wordt een forfaitaire onkostenvergoeding van euro per maand toegekend. Een voltijds personeelslid dient voor het verkrijgen van deze onkostenvergoeding per maand minimaal uur thuiswerken en maximaal , uur. Een deeltijds personeelslid dient per maand uur thuis te werken. Meer informatie vind je terug. Solliciteren

Sara Huyghe


 


Deskundige Burgerzaken, rang Bv, contractueel, (/)
2024-04-21 - 2024-06-14

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: RUMST
KONINGIN ASTRIDPLEIN 12
Land: België
Postal Code: 2840
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share